Koszty dostawy na terenie Polski

nO97O5VN0PPC7gqYXK59Deny0NyWP6XHJ5T0GjSBfl2EITd4igIGEHLmsmztR1MJk1DiXVdOBv1Q3e_yN_Aq9u28DiOEVK1UyniKcTmqkVjl8-QS59TPMSd8WC3yhrkxAw3gvySt Przedpłata
14.99 PLN
(brutto)
0-2kg
Szybkie doręczenie przesyłek do wybranego paczkomatu
ct9ZVlif9kVTBQ6KXci5QSl1ExkNuQvWROaMRh_WAe1KAFl_k_2EIcWVPhP8fFv1QE4s6l94UJ3W0-yvM49kPvoKh2Y2N5eYHCF50ZsbvL7Z-PYjz6PzyntJLw7T8ANlzZD4C_4V Przedpłata
14.99 PLN
(brutto)
0-2kg
Do końca dnia w ciągu 1-2 dni roboczych 
Przedpłata
14.99 PLN
(brutto)
0-2kg
Do końca dnia w ciągu 1-2 dni roboczych 

Darmowa wysyłka przy zamówieniu od 200 zł. 

Czas dostawy

Dostawa zamówienia wynosi 3-4 dni robocze. Dostawa zamówienia = czas realizacji + czas doręczenia.

Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi 2 dni robocze i liczony jest od chwili otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty przez bramkę płatniczą Paynow.

Czas doręczenia zamówienia wynosi:

- 1-2 dni robocze dla wysyłki przez Paczkomaty 24/7 (98% przesyłek dociera następnego dnia roboczego)
- 1-2 dni robocze dla przesyłek wysyłanych kurierem DPD/DHL (zwykle 1 dzień)

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: kontakt@szcześliwiznatury.pl

Minęło już kilka dni od nadania, a Ty nie otrzymałeś przesyłki?
Poprzez funkcję "śledzenie" sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka: 

Śledzenie przesyłek DPD

Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko zlokalizować, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki. Jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. 801 400 373 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej) dla telefonów komórkowych 22 577 55 55.

Śledzenie przesyłek DHL

Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko zlokalizować, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki. Jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DHL pod numerem tel. +48 42 6 345 100 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej).

Śledzenie przesyłek InPost

Na stronie InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.

W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, możesz skontaktować się z nami.  Kontakt z obsługą sklepu pod adresem: kontakt@szcześliwiznatury.pl

Płatności

Płatności online obsługiwane są przez bezpieczną i niezawodną bramkę płatniczą Paynow dostarczaną przez mBank S.A.
Możliwe metody płatności:

- Pay-by-link (przelew internetowy)
- BLIK

Bramka płatnicza Paynow zapewnia kupującemu pełną informację o statusie płatności, a w przypadku problemów jasne informacje o tym, gdzie są jego środki i co powinien zrobić dalej. Bramka jest przejrzysta i intuicyjna, z łatwością można nią płacić przez telefon. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa mBank S.A.